Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kapcsolat

Bíró Regina e.v.
Petőfi utca 8.
Kétsoprony
Telefonszám: +36301448392
Írjon nekünk

Akciós termékek

Levi’s nadrág

Lvs_nszn001

Ár 41 490 Ft
Új
Akciós
Ingyenes kiszállítás
Lee

Lee farmernadrág

Lee_fn001

Ár 24 190 Ft
Új
Akciós
Ingyenes kiszállítás

Guess táska

Gss_nk-tp012

Ár 67 990 Ft
Új
Akciós
Ingyenes kiszállítás

ÁSZF
Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Bíró Regina E.V. (székhely: 5674 Kétsoprony, Petőfi u. 8.; adószám: 55836717-1-24 ), mint szolgáltató által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket.

Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Bíró Regina E.V.

A szolgáltató székhelye: 5674 Kétsoprony, Petőfi u. 8.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: rclusivestore@gmail.com

Nyilvántartási száma: 54575512

Adószáma: 55836717-1-24

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Nemzeti Adó- és Vámhivatal Békés Megyei Adó- és Vámigazgatósága

Telefonszámai: +36301448392

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató adatai:

Tulajdonos: Bohemiasoft s.r.o

Székhely: Rudolfovská tř. 247/85

PSČ 37001 České Budějovice

Alapvető rendelkezések

1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó,

1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;

2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;

2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (PTK);

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról;

45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;

19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

Hatály, az ÁSZF módosítása.

A vásárló és eladó között létrejövő szerződés tartalmát a közelező jogszabályok tartalma mellett a jelen Általános Szerződési Feltételek határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF a vásárlót és az eladót illető jogokat és kötelezettségeket.

A webáruházon keresztül történő vásárlással Ön elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit!

Az eladó - a webáruház üzemeltetője - az ÁSZF módosításáról a weboldal bejegyzésein belül hirdetményben értesíti vásárlóit, látogatóit!

Rendelés menete

Regisztrált és nem regisztrált felhasználók is tudnak rendelni!

Nézz körbe és válaszd ki a neked tetsző darabot! Ha sikerült választani tedd a kosárba.

Ha már úgy gondolod minden a kosárban van, kattints a kosárra.
Nézd át kosarad tartalmát, ha mindent rendben találsz akkor kattints a 'tovább a kosárba' feliratra.

Válassz fizetési módot!
Ha ezzel megvagy töltsd ki szállítási adataidat és már küldheted is nekünk a megrendelésed!

Fizetési lehetőségek, szállítási módok:

A fizetés alapvetően PayPalon keresztül, (MasterCard és Visa) bankkártyával vagy utalással történik.

Utánvételes fizetés nincs.

Szállítás 4-10 munkanapon belül történik! Esetleges csúszásokat email formájában jelezzük a vásárlónak!

A forgalmazónak legkésőbb 30 napja van a terméket kézbesíteni a fogyasztónak, ha ez nem sikerül akkor a vételárat kötelessége van azonnali hatállyal visszafizetni!

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

A megrendelések feldolgozása hétköznap 12-18-ig történik.

A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni.

Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

Megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

Ha az eladó a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a vásárlót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a vásárló által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése eladó nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Elállás joga

A vásárló és az eladó közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Az elállási jog gyakorlásának menete

A Vásárló akkor élhet az elállási jogával, ha a terméket hibátlan állapotban, címkével ellátva kézbesíti vissza a vállalkozás jelen esetben webshop számára. Amennyiben a termék sérült állapotban érkezik vissza, a vállalkozó nem köteles az összeg visszatérítésére!

Elállási nyilatkozat minta:

Címzett: Bíró Regina e.v.
5674 Kétsoprony, Petőfi u. 8.

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Rendelés azonosító:

Termék(ek) megnevezése:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztók(k) bankszámla száma:

Kelt:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Garancia, jótállás

Termékeinkre 1 hónap garanciát vállalunk. Probléma esetén telefonos elérhetőségen nyújtunk segítséget.

Lásd még: 151/2003. Korm. rendelet. A PTK-féle jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság szabályai.

Panaszekezelés

A panaszkezelés a +36301448392 telefonszámon és/vagy az alábbi email címen: rclusivestore@gmail.com történik.

A vásárló által visszaküldött csomag a székhely címére történik: 5674 Kétsoprony, Petőfi u. 8.

A vásárló szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát, amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.

A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni.
Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni.
Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül – az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően – az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni.

Az írásbeli panaszt a vállalkozás – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően 30 azaz harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt.
Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

a) a fogyasztó neve, lakcíme,
b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
d) a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Amennyiben a Vásárlói panaszra nem sikerül közös megyegyezés útján megoldást találni, a Vásárló (amennyiben fogyasztónak minősül), panaszával kapcsolatban fordulhat a területileg illetékes járási hivatalhoz.

Területi kormányhivatalok elérhetőségei:

https://jarasinfo.gov.hu/

Online vitarendezési platform

Ha panasszal kíván élni online vásárolt termékkel, vagy szolgáltatással kapcsolatban, az Európai Bizottság által létrehozott online vitarendezési platformon keresztül is benyújthatja panaszát a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ weboldalon keresztül.

Magyar online tanácsadó pontként a Budapesti Békéltető Testülethez is fordulhat.

A testület, a következő telefonszámon várja a fogyasztók és vállalkozások online vitarendezési eljárással összefüggő és további, a fentiekhez kacsolódó kérdéseit: +36 1 488 2033.
A következő e-mail címen ugyancsak fordulhatnak tájékoztatásért: onlinevita@bkik.hu

Békéltető testületi eljárás

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell:

a) a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
b) a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
c) ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
d) a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
e) a fogyasztó nyilatkozatát a 27. §-ban előírt feltétel teljesítéséről, miszerint a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését.
f) a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
g) a testület döntésére irányuló indítvány,
h) a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot a 1997. évi CLV. törvény 27. §-ban előírt egyeztetés megkísérléséről, miszerint a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését. Amennyiben a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

Magyar online tanácsadó pontként a Budapesti Békéltető Testülethez is fordulhat.

A testület, a következő telefonszámon várja a fogyasztók és vállalkozások online vitarendezési eljárással összefüggő és további, a fentiekhez kacsolódó kérdéseit: +36 1 488 2033.
A következő e-mail címen ugyancsak fordulhatnak tájékoztatásért: onlinevita@bkik.hu

További információk elérhetőek a https://bekeltetes.hu/index.php/?id=testuletekweboldalon.

Budapest, 2020.07.29.

Létrehozva: www.eshop-gyorsan.hu

YmQzZ